[Talk-lv] Ar kādiem gps strādājam?

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Mon Jul 27 21:40:58 BST 2009

On 2009.07.27, at 22:29, uldics at gmail.com wrote:

> [...]
> 150kmh sazinkādā virzienā. Saucamais a-gps ir prosta GSM torņu
> pozīcijas izmantošana no mobilo operatoru puses kā serviss (nezinu
> vai pie mums darbojas) jo zināma torņa vieta un katrs mobilais zin
> cik stiprs signāls katram tornim (relatīvā distance). Tam ir nozīme
> tikai pilsētā, kad tas atstarotais gps signāls būs no gandrīz visiem
> satalītiem un radīs kļūdu. Tur 66 kanāli nepričom, tiem nozīme ir
> tikai līdz pirmajam fix (ātrāk uzčamda satalītus) un kamēr epemerīdi
> nodownloadojas. Pēc tam pietiek ar desmit kanāliem, jo seko

Paldies par kārtīgu tēmas izklāstījumu. Tagad būšu gudrāks. :)

Mjā... Man nepatīk šie windows-only varianti, bet nu laikam tāda ir
dzīves realitāte un ar to vienkārši jāsamierinās.

Bildē redzemais rezultātes tiešām ir iespaidīgs. Būs tagad dilemma
starp M-241 un M-1000C:
* M-241 uzpērk ar barošanos no AA baterijas, par 35% lielāku atmiņu,
LCD ekrānu. ;)
* M-1000C arī savi trumpji – par 30% mazāka cena, 2 vairāk kanālu.

A.