[Talk-lv] Ar kādiem gps strādājam?

Rumpis rumpis.listes at gmail.com
Mon Jul 27 22:53:31 BST 2009

Operatora līdzdalība tur ir tikai kā sakaru kanālam. Ja telefons
strādās LMT tīklā, tas caur LMT tīklu sūtīs atrasto LMT bāzes staciju
info, ja Tele2 tīklā, attiecīgi Tele2 bāzes staciju info utt. Savulaik
tieši tāpat strādāja Google Maps aplikācija priekš mobilajiem, kuriem
nemaz GPS nebija. Kad man viens kolēģis pašā sākumā to lietu
izmēģināja kaut kur, kur neviens cits vēl nebija pirms viņa to
mēģinājis, atnāca infa, ka viņš esot kaut kur Bolīvijā ;-) Vnk Googlei
uz to brīdi nebija infas par konkrētajām bāzes stacijām un laikam kaut
kas pat nogļukoja ar tīkla atpazīšanu.
Ar WiFi tā lieta strādājot, bet tas prasot infu regulāri atjaunot. Tur
ļaužiem ar GPS un WiFi skeneri laiku pa laikam jāpabraukā.
Un es savam telefonam parasti WiFi meklēšanu slēdzu ārā, citādi ātri
ēd baterijas.

--
Rumpis :)