[Talk-lv] treiss uz celju pa tiesho

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Tue Jul 28 10:10:39 BST 2009

Piekrītu, ka tāpat vien likt punktu, tāpēc "kaut kur šeit bija
krustojums" nevajag.

Piedāvaju piekopt tādu praksi. Ja zini, kur tieši ir krustojums, bet
šķērsielu/ceļu nav iespējas iezīmēt, tad vismaz iezīmē dažus metrus
garu (10m?) ceļu, lai tas krustojums ir redzams. Kam būs iespēja, tas
sazīmēs atlikušo ceļu daļas.

A.