[Talk-lv] gpx failu labosana

Rich rich at hq.vsaa.lv
Tue Jul 28 10:23:15 BST 2009

On 2009.07.28. 12:04, Jānis Bebrītis wrote:
> kamēr esam pie topika - ar kādu softu labojam?

atziishos, ka es pa prasto ;)
josmaa convert to data layer, edit, convert to gpx...
ir ok, tikai gari treisi _bremzee_.
ja ljoti liels treiss, tad es to reizeem ar gpsbabel saskaldu mazaakos.

vienreiz pameegjinaaju josma gpx editing pluginu - tas uzreiz nokrashoja :)

ir bijusi doma pameegjinaat viking vai veel kaut ko, bet liidz shim
aatraak ir bijis ar josmu izdarboties.

>>> 2) izmest esosos celjus un vel uztaisit "simplify". un ieladet tikai