[Talk-lv] treiss uz celju pa tiesho

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Tue Jul 28 10:53:35 BST 2009

Jap, apmēram tāpat arī es daru. Manliekas četri kilometri bija minimālais
attālums un bija minēts pie prāmju rūtēm liekas. Piedzīvojis esmu arī, ka
laikam viking tas bija, kas renderēja un node pa tālu bija un
neuzrenderēja man ielu. Bet nu tas vikings braukšanai nedraudzīgs bija un
pārgāju uz tangogps. Mīnuss tikai, ka bitmapu dafiga jānokačā, nav
renderētāja sava. Un ir tikai waypointi, nav routes, kur nu vēl
autoroutings. Un manuāli refreshu tiem bitmapiem jākačā. Toties braukšanai
superdraudzīgs. Ieslēdzu portatīvo un viss stāvoklis, kāds bija izslēdzot
aiziet uzreiz bez nekādas configēšanas. Trackus saglabā līdz pat baterija
kompim izrubī to. Tikai pēc tam jāpārkonvertē par gpx. Tālāk ielādēju gpx
iekš Merkaartor, tas kā layeris tur rēgojas, ņemu un editēju jaunas ielas
utt.
Bieži ar autobusu braucot tangogps atzīmēju POI, kur pieturas, krustojumi
utt. Tikai pēc tam manuāli tie punkti jāpārnes ar copy paste no POI iekš
tangogps uz Merkaartor - neērti, bet nu citreiz tā daru. Tad mazu
nogrieznīti sataisu, kādreiz vismaz redz, kur iet ceļš un var izbraukt,
kad ir laiks un vēlme. Viss A7 ir ar tādiem nogrieznīšiem tagad. Tur
dafiga V ceļu jābūt būtu faktiski.
uldics