[Talk-lv] Ogres kartēšanas pasākums

Viesturs Zariņš viesturz at gmail.lv
Tue Jul 28 12:13:24 BST 2009

Tātad rīt, 29 jūlijā notiks pasākums ar kodēto nosaukumu "Izlūkošana".
Mērķis - apzināt Ogri un sagatavoties 32 jūlija pasākumam.
Iebraukšana no Rīgas ar vilcienu Nr 6238, kas Ogrē pienāk 17:08.
Tad arī stacijā satiekamies un dodamies tālāk.

Viesturs
Tel. 26516196.

Pirmdiena, 2009. gada 27. Jūlijs 16:59:17 Viesturs Zarins rakstīja: