[Talk-lv] Pielabota ceļu tagošanas instrukcija

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Tue Jul 28 20:39:07 BST 2009

Draugi!

Sarunāsim kādu lietu. Uz savu galvu, bez apspriešanas iekš http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Latvian_roads_tagging
  neko nerakstam. Es te skatos, ka iekš šīs sadaļas ir uzradušās
daudzas jaunas lietas, par kurām man pirmā dzirdēšana.

Ja nu tomēr, ir sanācis, ka tik ļoti gribējās ierakstīt ko jaunu un
vēl neapriestu, vienkārši aizmirstot, ka projektā ir arī citi
dalībnieki, tad vismaz ir jāparvar sevi un jāuzraksta par to listē.

Un bišķi par pašu tagošanas aprakstu. Kaut kā neatceros, ka būtu
panākta šāda vienošanās par highway=tertiary lietošanu:
* ārpus apdzīvotajām vietām: Pašvaldības autoceļi ar sadalošo svītru
pa vidu starp joslām – bija viens tāds variants, bet tas bija tikai
variants;
* apdzīvotajās vietās: citas relatīvi svarīgas ielas – ko tādu vispār
neatceros, kā arī pārāk subjektīvi vērtējams.

Protams, ja vairākumam nav iebildumu, tad tā, lai arī paliek. Tomēr es
man ir citi piedāvājumi.

* Ārpus apdzīvotajām vietām highway=tertiary lietot asfaltētiem
ceļiem, kas nav APV ceļi, jo tā "sadalošā svītra" nav pārāk labs
rādītājs (jo tagad tā ir, vēlāk tās nebūs).
* Apdzīvotajās vietās highway=tertiary ceļiem ar vismaz 2 joslām katrā
virzienā vai vienvirziena ielu pārim, kurā katrai no ielām ir vismaz 2
joslas.
* Izņēmum kārtā, projekta dalībniekiem vienojoties, apdzīvotajās
vietās highway=tertiary var tikt pielietots highway=secondary (tikai
place=city) un highway=tertiary.

Aleksejs