[Talk-lv] Pielabota ceļu tagošanas instrukcija

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Tue Jul 28 20:59:59 BST 2009

Tur es šo to salaboju. Par to sadalošo svītru nebija mans darbs, to es arī
neatbalstu, jo nav pat asfalta daudzām P - primary, kur nu vēl secondary
un tertiary. Un pat asfaltētajām daudzām nav svītras.
Ko es sastrādāju - tertiary pilsētās, kas apzīmē citas relatīvi svarīgas
ielas. Pirmkārt pilna Rīga ar tādām, un tās ļoti uzskatāmi parāda kuras
ielas ir svarīgākas un vairāk izmantotas. To svarīgums ne vienmēr izpaužas
joslu skaitā (joslu skaitam arī ir tagi starp citu).  Negribētos, ka visas
ielas paliek vienādas - baltas, kā tad nezinātājs vai routinga softs lai
tiek gudrs, kur labāka caurgājamība - svarīgajās ielās vai
visāsvienādāsresidential. Tas pats par Bausku - Pilskalna, Slimnīcas, daļa
Dārza ielas ir daudz svarīgākas, nekā citas blakusesošās - it sevišķi pēc
dodiet ceļu zīmēm, smisļi braucot pa citu ielu ilgi gaidīsi kamēr tiksi
nost. Ja apdzīvotās vietās tertiary tikai ar četrām joslām, tad man Bauskā
vispār būs tikai unclassified un residential, jo pat trīs joslas ir kopā
pārsimt metru un tikai uz A7. Uzskatu, ka ielu apzīmēšana APV mums ir
noskaidrota un loģiska, bet tertiary jābūt bišku loģiskākam lietojumam. To
asfaltu un strīpas tur nevajag, bet gan lietošanas relatīvo intensitāti
salīdzinot ar vietējām citām ielām- mazāk svarīga nekā APV, bet svarīgāka
nekā residential un unclassified).
uldics