[Talk-lv] Pielabota ceļu tagošanas instrukcija

Gints Polis polis.gints at gmail.com
Tue Jul 28 21:18:55 BST 2009

Vēlreiz pārdomāju par tertiary lietošanu. Cik var saprast galvenais
iemesls kāpēc mēs gribam lietot tertiary nevis residential/unclasified
ir ielas "svarīgums" vai "caurlaidība", t.i. cik ieteicams routing
softam ir jārāda braukšana par šo ceļu.  Tas noved pie domas, kad
tertiary (gar ārpus gan iekšpus pilsētas) ir jāizmanto ceļiem un ielām
kurus izmanto lai nokļūtu no viena A,P,V ceļa uz citu. Tas nozīmē
caurbraucamie ceļi.

Gints

otrdiena, 2009, 28 jūlijs 22:59 lietotājs <uldics at gmail.com> rakstīja: