[Talk-lv] Pielabota ceļu tagošanas instrukcija

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Tue Jul 28 21:49:25 BST 2009

On 2009.07.28, at 23:18, Gints Polis wrote:

> Vēlreiz pārdomāju par tertiary lietošanu. Cik var saprast galvenais
> iemesls kāpēc mēs gribam lietot tertiary nevis residential/unclasified
> ir ielas "svarīgums" vai "caurlaidība", t.i. cik ieteicams routing
> softam ir jārāda braukšana par šo ceļu.  Tas noved pie domas, kad
> tertiary (gar ārpus gan iekšpus pilsētas) ir jāizmanto ceļiem un ielām
> kurus izmanto lai nokļūtu no viena A,P,V ceļa uz citu. Tas nozīmē
> caurbraucamie ceļi.

Tomēr atkal bišķi oponēšu.
Ārpus apdzīvotajām vietām, kur pēc definīcijas nav tik daudz ceļu, kas
savienotu kādus 2 APV ceļus, šis vēl varētu darboties.
Bet iekš pilsētām, kur gana daudz ielu, tur gan atkal var sākties, jo
katrs saskatīs savu variantu, kā nokļūt no viena APV ceļa uz otru. Un
atkal viss būs dzeltens.

On 2009.07.28, at 23:31, uldics at gmail.com wrote:

> Un par Ginta teikto caurejas (hehe) ielām, caurejas manā skatījumā
> ne tikai kā cauri pilsētai vai rajonam, bet arī no iekšēja punkta A
> uz iekšēju punktu B. Tobiš kā es brauktu, ja būtu autoroutinga softs
> tur vai tur. Ceru, ka saprotama mana domu vēsma vēlā vakarā.

Un atkal sāksies. Katram būs savi mistiskie A un B punkti, starp
kuriem viņiem vajag ceļu iezīmēt.

Kopsavilkumā:
* Piekrītu par savienojošajiem ceļiem ārpus apdzīvotajām vietām. Tikai
ar nosacījumu, ka šiem ceļiem ir vismaz pa vienai normālai joslai
katrā virzienā, kā arī ceļš ir izbraucāms visu gadu ar parastu vieglo
mašīnu.
* Iekš apdzīvotajām vietām, joprojām, piedāvāju pieturēties pie
"izņēmuma gadījumiem".

A.