[Talk-lv] Pielabota ceļu tagošanas instrukcija

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Tue Jul 28 22:09:39 BST 2009

Nu kurš katrs tur nevarētu mainīt kā grib, tur ir ļoti labi jāpārzin
personīgi tā vieta, nevis prosta, es tur esu bijis un tagad zīmēšu šitā,
jo tosvētdien tur maz brauca, te daudz.; bet jāpārzin tā, ka katrā
diennakts un gada laikā tur ir bijis.
Es katrā ziņā nesākšu tagad Ogrē krāsas likt ceļiem, tikai tāpēc, ka tas
ceļš taisnāks vai tur lielākas mājas. Ja ir noskaidrojams, ka ir APV, tad
skaidrs, bet par tertiary jau vietējie lai domā un ja izskatās pēc māliem,
lai paskaidro ar  argumentiem. Un vēl jau ir pilsētas vadība ar plūsmas
plāniem, ko bieži var redzēt pēc ceļazīmju sistemātiskas izvietošanas -
dodiet ceļu, vienvirziens, ķieģelis, kā Bolderājā piemēram galvenā
caurbraucamā.
Par A un B var sākties strīdi, bet tie ir domāti kā jebkuru iespējamo A un
B summa. Tas ir nevar tikai divus izvēlēties, bet vajag visus, te mēs
atkal nonākam pie autoroutinga un ko tas darītu plus pamatīgas vietējās
vides pārzināšanas.
Un arī vietējā pārzināšana ne vienmēr zinās labāk, jo ielu svarīgums nav
veselos skaitļos salīdzināms, tas ir nav vienādi svarīgu ielu, kaut kur ir
robeža jānovelk.
Labi, laikam jāiet gulēt, sāku izplūst filozofijā. Katrā ziņā kaut ko esam
secinājuši kā darīt.
uldics