[Talk-lv] Pielabota ceļu tagošanas instrukcija

Gints Polis polis.gints at gmail.com
Wed Jul 29 07:23:33 BST 2009

otrdiena, 2009, 28 jūlijs 23:49 lietotājs Aleksejs
Mjaliks<lists at keeper.lv> rakstīja:

> Tomēr atkal bišķi oponēšu.
> Ārpus apdzīvotajām vietām, kur pēc definīcijas nav tik daudz ceļu, kas
> savienotu kādus 2 APV ceļus, šis vēl varētu darboties.
> Bet iekš pilsētām, kur gana daudz ielu, tur gan atkal var sākties, jo katrs
> saskatīs savu variantu, kā nokļūt no viena APV ceļa uz otru. Un atkal viss
> būs dzeltens.

Tamdēļ mēs varam atrunāt īpašu noteikumu Rīgai - "Par šādu ielu izvēli
ir jāvienojas listē." vai kaut kā tā.
Un noteikums -
"ka šiem ceļiem ir vismaz pa vienai normālai joslai katrā
virzienā, kā arī ceļš ir izbraucāms visu gadu ar parastu vieglo mašīnu"

varētu arī būt ok.