[Talk-lv] Pielabota ceļu tagošanas instrukcija

Rich rich at nakts.net
Wed Jul 29 07:35:52 BST 2009

On 2009.07.28. 22:59, uldics at gmail.com wrote:
> Tur es šo to salaboju. Par to sadalošo svītru nebija mans darbs, to es arī
> neatbalstu, jo nav pat asfalta daudzām P - primary, kur nu vēl secondary
> un tertiary. Un pat asfaltētajām daudzām nav svītras.

tieshi taa, asfalteeto prasiibu sen vajadzeeja nonjemt :)

> [...]
> dodiet ceļu zīmēm, smisļi braucot pa citu ielu ilgi gaidīsi kamēr tiksi
> nost. Ja apdzīvotās vietās tertiary tikai ar četrām joslām, tad man Bauskā
> vispār būs tikai unclassified un residential, jo pat trīs joslas ir kopā
> pārsimt metru un tikai uz A7. Uzskatu, ka ielu apzīmēšana APV mums ir
> noskaidrota un loģiska, bet tertiary jābūt bišku loģiskākam lietojumam. To
> asfaltu un strīpas tur nevajag, bet gan lietošanas relatīvo intensitāti
> salīdzinot ar vietējām citām ielām- mazāk svarīga nekā APV, bet svarīgāka

es saprotu veelmi visur striktus noteikumus uztaisiit, bet nu nav mums
taas ielas un pilseetas tik striktas. piekriitu, ka tertiary jaalieto,
lai noraadiitu ielas, kuras ir mazaak svariigas par secondary, tomeer
tiek izmantotas tranziitaa pietiekami biezhi. atcereesimies kaut vai
residential definiiciju - pa taam primaari paarvietojas vieteejie
iedziivotaaji. attieciigi tertiary paraadiitu taas ielas, kuraam ir
lielaaka noziime satiksmes organizaacijaa.

savukaart par to, kur taadu likt... da ko tur njemties daudz. uz
izjuutu, mineeshanu un "local knowledge" :)
nedomaaju, ka katru shaadu gadiijumu iipashi jaasaskanjo listee - ja
rodas shaubas vai domstarpiibas, tad gan.