[Talk-lv] Pielabota ceļu tagošanas instrukcija

Rumpis rumpis.listes at gmail.com
Wed Jul 29 08:23:02 BST 2009

Heh, piemērs ir Zemgaļu iela Rīgā. Kamēr tur nebija Stāmerienas ielas
posms uz Alfu noasfaltēts, pa to ielu pamatā tikai tie, kas tur
dzīvoja vai kas uz bērnudārzu brauca. Tagad tur ļooooti daudzi brauc
uz Alfu. A no Dzērbenes ielas puses tur ir  zīme - "Dzīvojamā zona".
Un kā tādu ieklasificēt?

--
Rumpis :)