[Talk-lv] Pielabota ceļu tagošanas instrukcija

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Wed Jul 29 09:03:22 BST 2009

Re, te mēs esam pie fakta, ka kāds to vietu zin ļoti labi un kāds domā ka
zin. Džast tīzing ;)
Bet nu zīmes ir zīmes, mēs galu galā ar karti parādam kur braukt un kur nē
un ideālā gadījumā regulējam satiksmes plūsmu ar to karti. Tam jau
vajadzētu sakrist ar realitāti, citādi mūsu karti nevies nelietos, jo tā
stāstītu muļķības.
uldics