[Talk-lv] Offtopiks par simbolikas nodokli

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Wed Jul 29 09:59:29 BST 2009

Cik esmu dzirdējis, tad Bauska nav vienīgā, kas ko tādu izdomājusi.

Un sava jēga tajā visā būtu, ja mērķis būtu kontrolēt, kā šāda
simbolika tiek izmantota, lai novērstu sabiedrībai nepieņemamu tās
izmantošanu. (Jā, tā būtu cenzūra, bet saprātīgās devās tā tomēr ir
vajadzīga)
Tomēr formulējus, kāds rodams tajā lapā, rada iespaidu, ka tomēr
mērķis ir pelnīt.