[Talk-lv] Nepareizi zīmējas P

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Wed Jul 29 16:46:09 BST 2009

Man šitāds gļuks bija kādus mēnešus atpakaļ ar vienvirziena ielu, kurai
tie virzieni mainijās renderētajā, bet ne datos. Pie vainas bija kaut kāds
bugains softs, kas dubultoja vienus un tos pašus objektus. Kad kādas trīs
ielas noņēmu, tad bija labi. Moš tev tur arī ir kaudze objektu apakšā.
Paņemt ta var tikai virsējo. Tagad gan Merkaartor atļauj paņemt apvelkot
visu, kas pilnā augumā ietilpst tai laukumā.
uldics