[Talk-lv] Ogres kartēšanas pasākums

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Wed Jul 29 17:22:23 BST 2009

Sestdienas plāna priekšlikums pirmajā lasījumā:
1000 Savācamies pie stacijas. Sadalam rajonus, vācam datus.
1300 Savācamies, pusdienlaiks, bateriju lādēšana, apspriešanās, rajonu
sadalīšana, pārdale, precizēšana, vācam datus
1600 Savācamies, vakariņas, datu maisīšana, alus, kas nav pie stūres
1700 Izklīstam pa mājām.
1900 Mājās vēl sametam datus iekšā tur pa rajoniem. Alus, kas bija pie
stūres.
2200 Beidzam editēt, tīksminamies par rezultātiem.
uldics