[Talk-lv] Ogres šodienas rezumē (Bija: mazpuiku/mazpulku iela)

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Wed Jul 29 21:18:55 BST 2009

Ja pat tāds ir pamatojums, kur ir tas cipars? Kāds ir reāli cietais
pamatojums, kāpēc lietotājam jālieto kļūdainas kartes, lai tikai Jāņa
Sēta varētu noķert *teorētisku* viņu karšu autortiesību pārkāpēju?

Jā, esmu atpakaļ no Ogres iesildīšanas pasākuma, kopā ar Viesturu
izbraucām galvenos virzienus un ievilkām pamatlīnijas un rajonus
sestdienas pasākumam. Žēl, bet man ir strauji mainījušies plāni, tāpēc
es nebūšu. Taču būšu atvērts caur telefonu sniegt lokālos padomus, ja
vajadzēs :)

Pāris komentāri par citām kartēm ko veidojuši krutie karšu puiši no
komercfirmām:
* Google Maps Ogres sakarā ir kaut kas perverss - ļoti ceru, ka
neviens to neizmanto maršruta noskaidrošanai caur manu dzimto miestu;
* Jāņa Sētas kartēs uzkrītoši daudz sīku kļūdu, taču galvenos
vilcienos diezgan precīza. Var jau būt ka kāds tā ķer kopētājus,
bet...;

Sausais atlikums ir tāds, ka lokāli viņiem tomēr lauž visu pārbaudīt
un tāpēc ielavās jūtami visādu sīkumu, par kuriem vietējie reāli
ierēc. Ļoti apšaubu, ka tās ir speciālas kļūdas. Vienkārši kļūdas
pieļautas liekot ne tik svarīgus (karšu licējprāt) rajonus kopā.

Par pašu pasākumu - bija jautri. Secinājumi:
* ielas/celiņus ar gājēju un riteni uz zīmes apzīmēt vajadzētu ar
highway = footway un bicycle = yes (lasot OSM wiki)
* Ieliņās starp daudzstāvenēm neiespējami dabūt labu treisu ar
iesākuma līmeņa GPS
* Ogres krustojumi maina savu izkārtojumu vismaz reizi 5 gados,
turklāt pamatīgi;
* Līdz ar to garantēta jautrība izmantojot pat nedaudz vecus karšu datus;
* Melnais Kaķis ir laba bāzes vieta - centrs, dienā puslīdz tukšs,
paika, dzeramais ir, wifi arī (viss protams sabakstīts OSM tagos :))

Visi aicināti uz Ogri sestdien!

Lai sokas,
Pēteris.

trešdiena, 2009, 29 jūlijs 21:43 lietotājs <uldics at gmail.com> rakstīja: