[Talk-lv] Ar kādiem gps strādājam?

gasha gasha at pie-dabas.net
Thu Jul 30 03:06:53 BST 2009

<4A6412B8.2060309 at hq.vsaa.lv>
<4de349750907200002r3b237353la83b8a485bff4d60 at mail.gmail.com>
<4A641F9E.90201 at hq.vsaa.lv>
<890f9ce10907210208s28a17429ib78b53e63b5d5720 at mail.gmail.com>
<4A6594F6.9010004 at projektam.lv>
<93a5581b0907210658x7199fc3dra69c784cdea580b6 at mail.gmail.com>
<4A65F4EA.90206 at hq.vsaa.lv>
<93a5581b0907211029u1f5f7a91vc1d2b291c43cddc2 at mail.gmail.com>
<F3D4264B-F5B6-4BA1-849E-FD3202A57519 at keeper.lv>
<82b8641b0907260030y76377605i29d6a8a27f777bd9 at mail.gmail.com>
<5C817095-4585-4628-A723-9308724DFB33 at keeper.lv>
<54D0B05A-9BAB-40CD-827C-00DF0693EB63 at keeper.lv> <op.uxt5w5cxn38wel at localhost>

Nu par kjiveri es ari iedomajos, kad wikendaa nobraukajos pa zemes celjiem
kadus 180km.
Bet baigi labi janostiprina ar kadu savilceju/limlentu, lai nenokrataas
nost.

Pareizak drosi vien butu aizmugure pie pakausha, lai ari noliecoties uz
prieksu antena butu virziena uz augshu.

starp citu, pamaniju Wiki, ka ir piedavats highway=gravel.
pameginaju un liekas ka tas netiek rendereets.
Tas ir tikai projekts vai kaa?