[Talk-lv] Adreses

Rich rich at nakts.net
Thu Jul 30 06:33:15 BST 2009

On 2009.07.29. 22:40, Aleksejs Mjaliks wrote:
> Ar interpolāciju es biju domājis to pirmo variantu, kad ieliekam
> galējās adreses.

vispaar latvijaa interpolaacija maz kur normaali straadaas - esmu
dzirdeejis, ka braziilijaa shur tur un veel taadaas saplaanotaas
pilseetaas esot ljoti preciizi - ja sheit ir 1 un galaa ir 51, tad
tieshi pa vidu arii buus 25. mums tomeer tos numurus naaksies manuaali
likt eekaam.
runaajot par eekaam... man taa shkjiet, ka LJOTI dereetu importu no
rigis.lv, citaadaak sapii meistariibaa