[Talk-lv] Nepareizi zīmējas P

Rich rich at nakts.net
Thu Jul 30 06:59:32 BST 2009

On 2009.07.29. 18:46, uldics at gmail.com wrote:
> Man šitāds gļuks bija kādus mēnešus atpakaļ ar vienvirziena ielu, kurai
> tie virzieni mainijās renderētajā, bet ne datos. Pie vainas bija kaut kāds
> bugains softs, kas dubultoja vienus un tos pašus objektus. Kad kādas trīs

ir zinaams, ka potlatch shitaa regulaari nogljuko. es vienreiz njeemu
nost kaut kaadus padsmit pilniigi dubleetus celjus...

bet ideja ljoti laba, to ir vienmeer veerts paskatiities, ja kaut kas
diivaini uzvedas, lai gan shajaa gadiijumaa tas laikam nebuus iemesls
(neatradu dubleetas lietas tajaa regjionaa).