[Talk-lv] Adreses

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Thu Jul 30 07:38:21 BST 2009

Palasīju par to interpolēšanu. Regulārām ielām, piemēram dzīvojamām, kur
visiem vienādi pagalmi jau gan var. Karlsrue variants tipa.  Nevajag jau
no ielas viena gala līdz otram. Palaiž līdz šķērsielai un tālāk atkal pa
jaunu.
vaidzētu strādāt. Ja es atkal atrastu to dokumentu ar Bauskas ielu adrešu
range, varētu pamēģināt. Bet nevaru atrast vairs.
uldics