[Talk-lv] Ar kādiem gps strādājam?

Gasha gasha at pie-dabas.net
Thu Jul 30 10:08:49 BST 2009

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Latvian_roads_tagging

Reku te:

   Ceļu segums

     * Ja ceļš asfaltēts, norādiet surface=asphalt.
     * Ja surface nenorādīsiet, tiks uzskatīts, ka ir surface=paved, kas
nozīmē, ka ir segums. Tāpat kā satiksmes noteikumos, arī OSM izpratnē
gan grants, gan asfalts ir ceļš ar segumu.
     * Neasfaltētiem, bet ar grants segumu ceļiem jālieto
highway=gravel, kas apzīmē segumu, bet ne kvalitāti.