[Talk-lv] Adreses

Gints Polis polis.gints at gmail.com
Thu Jul 30 10:36:23 BST 2009

Tātad.. Aleksej ... Tu būtu gatavs _aiziet_ pie viņiem un noskaidrot -
vai mēs varam importēt viņu datus un ja varam tad kādi noteikumi?

Tas būtu iedeāli.

Kāds vēlas iet līdz? Vai mums būs vajadzīgā infa par OSM licenci un noteikumiem?

Gints

ceturtdiena, 2009, 30 jūlijs 12:31 lietotājs Aleksejs
Mjaliks<lists at keeper.lv> rakstīja: