[Talk-lv] Stāmerienas iela pie Alfas

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Thu Jul 30 10:42:09 BST 2009

Tur ir tāds savdabīgs krustojums, kuram tomēr ir visi 4 stari (ceļi):
1. iet uz Brīvības gatvi;
2. tā Stāmerienes iela, kas iet skolas pusi (living_street);
3. ceļš uz stāvvietu;
4. kaut kāds ceļš uz mežu.

Par to ceļu uz mežu neko nezinu, kur tas aiziet, bet laikam uz tām
privātmājām, kas redzamas, kad skatās no Alfa stāvvietas. Arī
krustojuma forma nav tik ģeometriski forša, kā uzzīmēts – ilgāku
laikuma man galvenā ceļa virziens un ar to saistītās zīmes tur
mulsināja.

Šodien vakarā braukšu gar Alfu. Ja neaizmirsīšu, piebraukšu tur
safočēt to krustojumu, lai visiem ir skaidrs, kā tas izskatās. Cerams,
ka nebūs pārāk jau satumsis.

A.