[Talk-lv] RĪĢIS imports un argumenti "par"

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Thu Jul 30 10:48:29 BST 2009

Iesākumā, domāju, ka vajadzu viņiem aizrakstīt. Ja vajadzēs, tad
sarunāšu arī tikšanos klātienē.

Domāju, vajadzētu ne tikai informāciju ar OSM licenci utt. Bet arī
piemērus, kur pašvaldības sadarbojas OSM aktīvistiem un cik lielisks
rezultāts sanāk. Zina, ka Tartu karte tā ir tapusi. Vēl kādi piemēri?
Vēl derētu idejas, kādu labumu tas dos Rīgai un tās iedzīvotājiem.

A.