[Talk-lv] RĪĢIS imports un argumenti "par"

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Thu Jul 30 11:51:01 BST 2009

On 2009.07.30, at 13:36, Rich wrote:

> pilniibaa piekriitu. dereetu izplaanot argumentu sarakstu, kuru
> izprinteet un tureet priekshaa ;)
> ja shaada saraksta veidoshana neinteresee pietiekami lielu dalju
> listes daliibnieku, varam paariet uz semi-privaatu saraksti (?).

Ja citiem interses par šo nav, tad varam arī privāti "aprunāties".
Tomēr domāju, ka mūsu pieredze var noderēt arī citu pašvaldību
iedzīvotājiem. Kā arī citiem dalībniekiem var rasties idejas, kas mums
noderīgas.

> 3. labumi riigai
> briivi pieejamas kartes veicinaas tuurismu, siiku datu (viesniicas,
> telefona automaati...) eerta pieejamiiba uzlabos pilseetas imidzhu.
>
> no osm buus feedback par kljuudaam rd datos (jau manis mineetais
> maaju numeraacijas piemeers, gan jau ir vinjiem arii citas
> kljuudinjas);

Jā, faktiski šie 2 virzieni man arī vienīgie nāk prāta:
1. Bezmaksas kartes, kuras var izmantot ikviens un nebaidīties, ka
kādu dienu atnāks vēstule no JS, ka lūk par kartes gabaliņa
ievietošanu savā mājas lapā ir jāsamaksā Ls 10. (Reāls piemērs "iz
dzīves", kas mācību iestāde saņēma tādu "lūgumu" samaksāt"). Un ideja
par tūrisma kartēm tiešām laba.
2. Atpakaļ saite, jo tomēr mēs daudz maz aptveram visu pilsētu, tādēļ
ļoti operatīvi spēsim reaģēt uz daudz maz pamanāmiem sīkumiem. Kā arī
nav izslēgts, ka mēs ievācam informāciju, kas ir interesanta
pašvaldībai, bet tai nav resursu to apkopot.

A.