[Talk-lv] R?IS imports un argumenti "par"

Rich rich at nakts.net
Thu Jul 30 12:04:53 BST 2009

On 2009.07.30. 13:51, Aleksejs Mjaliks wrote:

> Ja citiem interses par šo nav, tad varam arī privāti "aprunāties".
> Tomēr domāju, ka mūsu pieredze var noderēt arī citu pašvaldību
> iedzīvotājiem. Kā arī citiem dalībniekiem var rasties idejas, kas mums
> noderīgas.

> Jā, faktiski šie 2 virzieni man arī vienīgie nāk prāta:
> 1. Bezmaksas kartes, kuras var izmantot ikviens un nebaidīties, ka
> kādu dienu atnāks vēstule no JS, ka lūk par kartes gabaliņa
> ievietošanu savā mājas lapā ir jāsamaksā Ls 10. (Reāls piemērs "iz
> dzīves", kas mācību iestāde saņēma tādu "lūgumu" samaksāt"). Un ideja
> [...]

jaa, shaadus siikus piemeerus gan jau var sadomaat daudz - uznjeemums,
kursh nepienjem bezskaidras naudas noreekjinus, var izvietot karti ar
tuvaakajiem bankomaatiem.
taa kaa shaada karte peec rd datu importa buutu ljoti preciiza - un pat
preciizaaka tur, kur paraadaas izmainjas... - to vareetu izmantot
uznjeemumi piegaazhu nodroshinaashanai, ieskaitot routing (var
nodemonstreet http://maps.cloudmade.com/, ja klaatienee).
galu galaa, briivi pieejama karte buus noderiiga katram iedziivotaajam
adreshu un krogu atrashanai ;)

par to, kaa jaarisina shis jautaajums - manupraat, saakotneeji jaazvana.
varbuut otraa galaa ir sapraatiiga buutne un visu iespeejams sarunaat
taapat :)
ja taa nenotiek, tad var sarunaat tikshanos un praatiigi apstaastiit
situaaciju. mailus vinjiem var gadiities... pazaudeet :)
vispaar es vinjiem kaut kad sen zvaniiju tieshi ar shaadu domu, man
iedeva telefnumuru kaut kaadam tehniskam cilveekam, kursh par to
sisteemu visu zinot - bet man pazuda briivais laiks un es nepiezvaniiju...

> 2. Atpakaļ saite, jo tomēr mēs daudz maz aptveram visu pilsētu, tādēļ
> ļoti operatīvi spēsim reaģēt uz daudz maz pamanāmiem sīkumiem. Kā arī
> nav izslēgts, ka mēs ievācam informāciju, kas ir interesanta
> pašvaldībai, bet tai nav resursu to apkopot.

jaa, tas ir iespeejams. viss ir ljoti atkariigs no taa, cik ljoti
cilveeki ir ieintereseeti otraa galaa kaut ko produktiivu paveikt