[Talk-lv] R?IS imports un argumenti "par"

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Thu Jul 30 12:27:36 BST 2009

Nekādus telefonus. Tas varētu darboties normālā valstī. Ir jārezervē
tikšanās laiks normāli un pareizi jāprezentē pirmkārt sevi, tad OSM.
Telefoni tur izmantojas tikai, lai pasūtītu uz nākamo kabinetu. Un tā
septiņdesmitdeviņas reizes. Pēc 79. kabineta atgriežamies sākuma kabinetā,
kur smaids sejā mums jautā, vai vēl ko lūdzu? Tikai es nekad neesmu līdz
tam bosam ticis, parasti mani nošāva kaut kur ceturtajā kabinetā.
uldics