[Talk-lv] Luksafori

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Thu Jul 30 12:27:27 BST 2009

> 2. highway=crossing ir zebra un nekas vairāk, luksafors nepričom. Tam citi
> tagi. Skatīt 1. punktu. Neskatīt 4. punktu, jo nebūs jau tikai gājējiem
> gaisma un mašīnas pofig mauc visu laiku.

Man šķiet ka te ir konceptuāla problēma - vai tiek pieņemts ka pie
highway=traffic_signals ir iespējama gājēju pārēja? Ja jā, tas nozīmē,
ka zebra netiek izcelta, bet tiek automātiski pieņemts, ka gājējs tur
var droši šķērsot ielu pie zaļās gaismas.

Ja tas tā nav, tad sanāk dubultā tagot highway, kas iespējams nav tas labākais.

Hmmm, īsti nezinu kas pat būtu labāk...

P.