[Talk-lv] RIGIS imports un argumenti "par"

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Thu Jul 30 12:37:48 BST 2009

Nezinu ar ko un kā esi sazinājies, bet pēdējā laikā, cik esmu
saskāries vismaz ar valsts iestādēm, tad cilvēki ir bijuši atsaucīgi
un bieži vien gatavi palīdzēt pat bišķi vairāk nekā ir rakstīts viņu
darba pienākumos.

Galvenais ar cilvēkiem runāt, kā ar cilvēkiem, nevis uztvērt viņu kā
kaut kādus sausiņus.

A.