[Talk-lv] R?IS imports un argumenti "par"

Rumpis rumpis.listes at gmail.com
Thu Jul 30 13:00:55 BST 2009

Ja ar valsti un pašvaldībām nonākam saskarsmē, var gadīties, ka otrā
galda pusē sēdošais cilvēks pat saprot ideju un būtu gatavs kaut ko
iedot, bet viņam var rasties jautājums - A kam es dodu? Kas jūs esat?
Vienkārši Jānis, Pēteris, Koļa un Vitālijs?
Varbūt ir vērts padomāt par kādu sabiedrisku organizāciju? Es vairs
neatceros kāpēc Autoliste arī sabiedrisku organizāciju dibināja, bet
kaut kāds funktieris to darīt bija.
Tas tā, pārdomām. Ja gadījumā vienkārši tāpat nesanāk.

--
Rumpis :)