[Talk-lv] Luksafori

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Thu Jul 30 14:05:24 BST 2009

ceturtdiena, 2009, 30 jūlijs 15:37 lietotājs Rich<rich at nakts.net> rakstīja:

> bubu. pashi lasaam ;)

> veelreiz - highway=traffic_signals - luksoforiem krustojumos;
>
> highway=crossing gaajeeju paarejai;
> _papildus_ shim tagam - crossing=traffic_signals ja ir luksofors,
> =uncontrolled, ja nav.
>
> skat. http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:crossing

> nav - gan. :)

Īsāk sakot klasiskajā Rīgas krustojumā ar luksoforiem un zebrām tas
izskatīsies šādi:
highway = crossing;traffic_signals
crossing = traffic_signals (JA ir gājēju luksofors, kā piemēram
Merķeļa un Barona ielas krustojumā, ja nav, neliekam šeit neko)

Vismaz to es pēc crossing wiki izpīpēju. Tas tā kā būtu arī loģiski.

p.s. vai man tiešām vienīgajam ir sajūta, ka mums izraisa sajūsumu
"piss against the wind" iespēja, jeb necenšanās ievērot OSM
standartus? :) Diskusija par to jau iepriekš bija. Lai kā arī
patiktu/nepatiktu standartu rāmis, to vajadzētu censties ievērot, jo
pēc tā arī var vērtēt kartes datu konsistenci. Visvairāk kaitina
arguments - tā vislabāk renderējās, tāpēc jābūt tā. Nu tad vai nu
renders ir nepareizs, vai standartā kļūda. Ņemam, reportējam, labojam
un uzvaram :)

Cheers visiem, peace and understanding :)

eju tālāk mocīties ar obscure perl code,
Pēcis.