[Talk-lv] Luksafori

Gints Polis polis.gints at gmail.com
Thu Jul 30 15:43:39 BST 2009

Viss ir pareizi tikai patreiz nevajag tik sarežģīti uz krustojuma ar
luksoforu. Parastā variantā ar luksoforu krustojuma punktam liekam kā
teikts zemāk:

crossing=traffic_signals
highway=traffic_signals
(ar domu kad luksofori un gājēju pārejas ir visapkārt)

_vienkārša gājēju pāreja_:
highway=crossing

un tad ja nav luksofora:
crossing=uncontroled

un ir:
crossing=traffic_signals

ceturtdiena, 2009, 30 jūlijs 16:05 lietotājs Peteris
Krisjanis<pecisk at gmail.com> rakstīja:
> ceturtdiena, 2009, 30 jūlijs 15:37 lietotājs Rich<rich at nakts.net> rakstīja:

>>> 4. crossing=traffic_signals ir pilnīgi lieks tags, jo 1. un 2. to pašu jau