[Talk-lv] R?IS imports un argumenti "par"

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Thu Jul 30 20:37:07 BST 2009

Nu organizāciju absolūti nav nepieciešams dibināt. Pilnīgi pietiek ar
LAKA, ja nu absolūti vajag kādam tur reģistrācijas numuru un dibināšanas
datumu. Organizācijas dibināšana nozīmē atbildības uzlikšanu kādam, kādiem
par kaut ko. Organizācijai jābūt mērķiem, termiņiem utt. Mums tas ir
hobijs, kas iet smuki, labā virzienā, bet tas ir brīvprātīgi. Arī
organizācija ir brīvprātīgi, bet manā humblajā opinionā mēs neesam tik
daudz un tik liels skaits, lai ko tādu veidotu. Arī finansu mums nava un
nesaskatu vajadzību.
uldics