[Talk-lv] Luksafori

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Thu Jul 30 20:46:38 BST 2009

Ok sāku saprast kāpēc bubu paši lasam... :) Riding people smisļi tikai
braucējiem.
Bet vienu es nesaprotu:  citāc start Traffic signals are automated
mechanisms letting alternatively riding people coming from different ways
on an intersection or section of a road. citāc beigt
Kas ir domāts ar section of a road? To es biju sapratis kā viens ceļš un
tad luksafors tur, piemēram pie gājēju pārbrauktuves, tobiš gājēju pārejas.
uldics