[Talk-lv] ielas pie pabazhiem/saulkrastiem

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Thu Jul 30 20:50:00 BST 2009

Manliekas tur kāds ar sūdīgu GPS vai pat bez ir gājis un salicis lai ir.
Kad jau tiks tur , tad redzēs, bet secība gan jau atbilst. Dzēst nevajag,
labāk ielikt OSM bugs. Vispār vajag vairāk tādu OSM bugs lietot, nevis te
uzreiz spert iekšā, daudz cilvēku nodarbina, kad reāli tāpat jābrauc tur
mapot, lai jēga rastos.
uldics