[Talk-lv] Luksafori

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Fri Jul 31 08:45:40 BST 2009

Es personiski esmu izlēmis darīt tā:
* klasiskais krustojums ar krustoforu un zebrām
 + highway = traffic_signals;crossing
 + crossing = traffic_signals (ja ir gājējiem atsevišķs luksofors,
Rīgā raksturīgi), vai arī nedefinēju crossing vispār (kas nozīmē, ka
ir zebra bez luksaforiem)

highway bez crossing definējuma ir krustojumos, kuros nav pārejas.
Padomāju un konstatēju, ka Rīgā centrā tādu ir pat kādi četri vai
pieci.

Lai sokās visiem,
Pēteris.

piektdiena, 2009, 31 jūlijs 08:25 lietotājs Gints
Polis<polis.gints at gmail.com> rakstīja:

--
mortigi tempo
Pēteris Krišjānis