[Talk-lv] Luksafori

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Fri Jul 31 09:49:13 BST 2009

piektdiena, 2009, 31 jūlijs 11:16 lietotājs Aleksejs
Mjaliks<lists at keeper.lv> rakstīja:

> Ko nozīmē "zebra" bez luksoforiem? Tur par tām zebrām, kas krustojumos?

Jā, es biju domājis ka ir krustojums, trafika luksofori, ir pāreja kā
tāda (nav pat jābūt obligāti zebrai), bet nav speciāla gājēju
luksofora, tāpēc nav jādefine crossing tips, jo noklusētā vērtība jau
ietver zebru vai neiezīmētu pāreju.

Uzreiz jānorāda, ka tāds scenārijs atšķirās no zemāk apspriestā
varianta, kad gājējiem pāreja nav paredzēta vispār (ar crossing = no).

> Domāju, ka tādos krustojumos, kur gājēji to nevar šķērsot ir jāliek
> crossing=no.

Jā, piekrītu.

Nu šitādā variantā varētu arī rullēt. Ir vēl kādi citi ierosinājumi?
Varētu ielikt wiki.

Lai sokas,
P.