[Talk-lv] Luksafori

Rich rich at nakts.net
Fri Jul 31 09:56:01 BST 2009

On 2009.07.30. 22:46, uldics at gmail.com wrote:
> Ok sāku saprast kāpēc bubu paši lasam... :) Riding people smisļi tikai
> braucējiem.

nesapratu sho domu :)

> Bet vienu es nesaprotu:  citāc start Traffic signals are automated
> mechanisms letting alternatively riding people coming from different ways
> on an intersection or section of a road. citāc beigt
> Kas ir domāts ar section of a road? To es biju sapratis kā viens ceļš un
> tad luksafors tur, piemēram pie gājēju pārbrauktuves, tobiš gājēju pārejas.

nu manupraat, viss ir skaidri pateikts crossing taga lapaa.
viens iznjeemums - ja ir krustojums ar gaajeeju paarejaam, to taa
gruutaak notagot. varbuut kaadreiz mees atsevishkjas paarejas tagosim
(piemeeram, lai gaajeeju routings zinaatu, pa kuru ielas pusi jaaliek
paarvietoties ;) ), bet pagaidaam es shaadus krustojumus ieziimeeju kaa
vienkaarshi highway=traffic_signals