[Talk-lv] Image of the month

Gasha gasha at pie-dabas.net
Fri Jul 31 14:28:30 BST 2009

Starp citu, par teemu Vecriga, un ne tikai:

zimeju kautkadus "service" un "residental", un pamaniju, ka OSM renderee
tas ielas baigi platas. Iezumojam lidz galam, un pec meroga sanaak 10m !!!

Ja megina iezimet kadu pagalma iebrauktuvi, tad vairak par 4-5m
nevajadzetu but. Un lauku celji ari parasti 6m plati.

Kads ir nopietnak spelejies ar "width" attributiem?