[Talk-lv] Bistro tipa ēstuves

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Fri Jul 31 20:53:36 BST 2009

Restaurant viennozīmīgi ir ar apkalpošanu, galdiņa rezervēšanu, adidās
nedrīkst utt.
Ēdnīca ir fast food, jo princips tas pats. Tas , ka ēdienkarte savādāka,
nu ko padarīt. Ja nu vienīgi ierosināt jaunu tagu, bet nu tad jau katrai
tautai vajadzēs jaunus tagus, tikai tāpēc, ka tur redz zivis, a tur rīsi.
Krieviem vienu atradu,  arī kā fastfood.
http://www.openstreetmap.org/?lat=55.756452&lon=37.711765&zoom=18
Leišiem Viļņa, Klaipēda, Paņeveži, Kaunas, Palanga nu nekā identificējama
un maz vispār.
Igauņiem Tallinā nav nekā identificējama kā ēdnīca.
Baltkriviem ir haoss. Picērijas gan kā restorāni, gan cafe.
Es galu galā darītu amenity=fast_food, cuisine=latvian moš russian
(soļanka, borščs, makaroni pa flotski ...)
uldics