[Talk-lv] Fwd: par tagoshanu

Marat Koshoev maratu at gmail.com
Wed Nov 11 07:42:28 GMT 2009

---------- Forwarded message ----------
From: Marat Koshoev <maratu at gmail.com>
Date: 2009/11/11
Subject: Re: [Talk-lv] par tagoshanu
To: Ilmārs Mārsils <meestules at gmail.com>

2009/11/11 Ilmārs Mārsils <meestules at gmail.com>:
> Drusku ne pa tēmu.
>
> Sāku skatīties P ceļus, kam ieks osm.lv ir 0%. Un ir daļa tādu, kam ir
> izveidots relation ar tagu. network=lv:regional nevis lv:national.
>
> Kādos gadījumos jālieto to lv:regional?
Man ari interesanti par šito zināt.
Kad es šitos taisīju man JOSM automātiski uzlika network=lv* un tālāk
neskatījos ka tur ir regional vai national

> Vēl par to kā pareizi vajag riņķveida krustojumus taisīt
> kā jānosauc jeb kādam jābūt name tagam

Es domāju ka labāk name likt, ja riņķveida krustojumus ir iekš pilsētā
un viņam ir ielas nosaukums.
Ārpus plisētam  nosaukumi tipa "Rīga - Daugavpils - Krāslava-
Baltkrievijas robeža (Paternieki)" būtu pārāk gari renderešanai,
bet "ref" noteikti vajag.
> kādai jābūt highway gadījumā, ja tas savieno, piemēram ceļus primary ar
> secondary

Īsti nezinu, varbūt primary? Var pamest kādu linku uz piemēru?

> kā jātaisa nobrauktuves piebrauktuves uz/no apli,
>
> daudzviet ir izveidoti kā ceļš ar diviem posmiem V veidā un lietots tur
> highway=primary, oneway=yes, ref ir salikti kā kuru reizi, vai nu šitais
> gabaliņš pielikts pie route relācijas,
Es tiesi ta tagoju :) bet censos ref likt visur. Bet man V katra dala
(\ un /) ir atseviski.

>ieskaitās 2reiz garāks nekā jābūt.
Par šo Aleksejs rakstīja, ka viņu programma oneway summē un dala tos.