[Talk-lv] kaut_kas=stiga

Viesturs Zarins viesturs.zarins at mii.lu.lv
Mon Oct 5 15:09:49 BST 2009

OMFG nezināju ka ir tik slikti.

Cik sapratu sausais atlikums - ņemam un tagojam. Wiki iemest ir forši,
lai citi zin ka mēs tā daram, bet tālāk iespringt nav jēgas.

Pa lielam es laikam piekrītu tag-soup variantam. Ar domu ka ārpus
noteiktajiem rāmjiem katrs tago kā patīk, kad būs izdomāts īstais un
vienīgais variants, tad lai kāds uztaisa search-replace.

Viesturs