[Talk-lv] kaut_kas=stiga

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Mon Oct 5 16:37:14 BST 2009

Šobrīd OSM ir diezgan jūtams "split" par to, kā tagot lietas. Ir
cilvēki kas grib kaut ko nopietnāku no OSM dabūt laukā, uzticamus
datus, un ir cilvēki kuri grib "keep it just fun" un tipa uzskata ka
viss ar laiku atnāks.

Es esmu kaut kur pa vidu. Man personiski sākumā pietiktu ar tag listes
izveidošanu, lai tie, kuri gribētu, varētu diskutēt par tagiem un
beigu rezultāts parādītos wiki. Tad arī nebūtu vajadzīgi muļķīgi
voting procesi, kuros neviens tāpat lielākoties nepiedalās. Tad arī
kāds ja grib ieviest tagu, iemet proposal listē un uzklausa viedokļus.
Ja iebildumu nav, tag away. Līdz ar to galvenā liste nebūtu pilna ar
spamu, tie kuri gribētu sekotu līdzi tag listei un visi būtu laimīgi
(līdz nākošajai lietai, par ko gīki varētu patēlot opozicionārus).

Jebkurā gadījumā var ieviest savā pilsētā/ciemā/laukā tagus un pēc tam
bīdīt proposal ar tiem kā reālās dzīves piemēriem.  Tas katrā ziņā
atvieglo saprašanos par to, kas tiek piedāvāts.

Lai sokas,
Pēteris.

2009. gada 5. oktobris 17:09 Viesturs Zarins
<viesturs.zarins at mii.lu.lv> rakstīja:

mortigi tempo
Pēteris Krišjānis