[Talk-lv] Vēstule RIĢIS

Viesturs Zarins viesturz at gmail.com
Thu Oct 8 19:27:08 BST 2009

Sveiks!

Labi, tad plāniņš ir šitāds: es ar Pēteri nākamo 3dien savācamies un salīmējam
kopā daudzmaz normālu vēstuli.
Paralēli sazvanīšu RIĢIS priekšniecību, noprasīšu kas un kā.
Rezultātā ideālā variantā nedēļas beigās vajadzētu aiznest iesnieguma vēstuli
uz RIĢIS.

Bet pagaidām man ir div jaut:
* vai kāds ir līdz šim kontaktējies ar RIĢIS? Kādā veidā, kādas ir atbildes?

* vai visi piekrīt ka atsauces modelis, ka datos jānorāda kautkas apmēram
šitāds "source=Ortofoto, 2009, C RIĢIS", kas tika lietots LĢIS gadījumā ir
100% fine un dandy ar CCBYSA (un potenciāli OpenDB) vai tomēr ir kādi šķēršļi
kāpēc tas mums nekādi neder? Vēlams būtu ka kāds šito iemet OSM IRC kanālā un
dabon sakarīgu atbildi (man diemžēl nepiemīt IRC skillu).

Viesturs

Ceturtdiena 08 Oktobris 2009 20:19:21 Aleksejs Mjaliks rakstīja: