[Talk-lv] RĪĢIS vēstule, 2. piegājiens

Rich richlv at nakts.net
Fri Oct 9 12:48:55 BST 2009

On 2009.10.09. 14:39, Lauris Bukšis-Haberkorns wrote:
> Pie piemēriem var minēt, kā specializētu tūrisma karšu izgatavošanu
> (tagad tak tūrisma attīstīšana topā ;) ), kā arī var pieminēt, ka tā
> kā šur tur RD web projektos tiek izmantota maps.google.com karte, tad
> varētu bez jebkādiem ierobežojumiem izmantot OSM.
>
> Tāpat, manuprāt, www.openstreetmap.org linka vietā labāk iedot pilnu
> linku uz Rīgas karti. (piemēram,
> http://www.openstreetmap.org/?lat=56.9434&lon=24.1107&zoom=13).

http://osm.org/go/0wJdch7 ;)

par pashu tekstu - nokopeets un pamainiits (var meegjinaat diffu taisiit) :

"Es rakstu Latvijas karšu veidošanas entuziastu grupas vārdā. Mēs
nodarbojamies ar brīvi pieejamas Latvijas kartes veidošanu OpenStreetMap
projekta (1) ietvaros. Jūsu tīmekļa lapā rigis.lv ir pieejami
ģeogrāfiskie dati par Rīgu, kurus mēs labprāt izmantotu šīs kartes
papildināšanai, bet mums nav skaidri rigis.lv lietošanas noteikumi.

Vai ir iespējams izmantot rigis.lv pieejamos datus (ortofoto un vektoru
slāņus) savas vektoru kartes veidošanai un publicēšanai OpenStreetMap
projektā? Mūsu veidotā karte tiek izplatīta brīvi pieejamā formā, ar
vienīgo ierobežojošo nosacījumu, ka tiek saglabāta atsauce uz tās
autoriem (2). Lai viss būtu juridiski korekti, mēs vēlamies saņemt
apliecinājumu, ka drīkstam:
izmantot ortofoto attēlus kā materiālu kartes zīmēšanai;
importēt pieejamos vektoru datus, tādējādi izplatot tos ar OpenStreetMap
izmantoto licenci (2).

Openstreetmap mērķis ir izveidot brīvi izmantojamu visas pasaules karti.
Tas darbojas līdzīgi kā Vikipēdija - entuziasti iegulda savu laiku un
līdzekļus kartes papildināšanā un attīstībā. Šo karti tālāk iespējams
lietot gan karšu drukāšanai, gan navigācijai, gan komerciālām vajadzībām
(3).

Lūdzu sniedziet atbildi par iespējamību izmantot RĪĢIS pieejamos datus
OpenstreetMap kartes veidošanai, izsniedzot atbilstošu atļauju datu
lietošanai."

vai par ieguvumiem shoreiz neminam ? vai taa doma taada - ja atshuj,
uzpliities intensiivaak un ar ieguvumu sarakstu ? :)