[Talk-lv] Vēstule RIĢIS

Pēteris Brūns peteris.bruns at gmail.com
Sat Oct 10 13:06:31 BST 2009

Pirms kādam sūtīt oficiālā kārtā aizsūtiet, vai sazinieties ar Andri Ločmani
(andris.locmanis at riga.lv) ITšņiki nav šo datu turētāji/īpašnieki tapēc pie
viņiem griezties ir stipri bezjēdzīgi. Datu īpašnieks ir attīstības
departaments. Turklāt ne visi dati ir viņu...
Viņš arī jums faktiski pateiks ko var dabūt un ko nevar dabūt un kā labāk
vēstuli taisīt un kam adresēt, lai varētu cerēt uz kādu pozitīvu atbildi,
jebkurā gadījumā par šo jautājumu prasīs arī viņam.

Par osm viņš zin un ideju atbalsta.

pb

pb