[Talk-lv] jautajums

Viesturs Zariņš viesturz at gmail.com
Wed Oct 14 08:33:55 BST 2009

Sveiks!

Tāks, es tur vienreiz braucu šķērsām no Vetntspils šosejas uz Liepājas
šoseju pa #32444504, #32444498, #42437998, #40545651.
Tas ceļš bij kārtīgs grantēts ceļš uz uzbēruma apm 5m platumā ar
grāvjiem malās. Pēc manas grāmatas tertiary. Diemžēl bildes nav
saglabājušās.
Konkrēto ceļu #40545650 neizbraucu gan, novērtēju tikai pēc piekļaujošā
ceļa gala. Varētu tiešām gadīties ka viņš pēc 200 m pārtiet trackā.
Paskatoties JāņaSētas kartē manis brauktais ceļš arī visnotaļ resns
iezīmēts.

Globālais map features par TRACK saka "usually unpaved/unsealed but may
occasionally apply to paved tracks as wel".
LRT (http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Latvian_roads_tagging) saka ka
track būtu jālieto tikai bezseguma ceļiem, pie kā arī cenšos pieturēties.
Tacktype tagu būs aizmirsies izdzēst. Mans personiskais viedoklis par
tracktype tagu - tā ir cūcība, kas nevajadzīgi izstiepj track lietojumu.
Un tā vērtības - grade1..grade5 ir totāli nelietojamas.

Vislabākais scenārijs būtu ja tu varētu iemest pāris ceļu bildes un mēs
pa visiem varētu saprast kas tas īsti ir.
Visbeidzot skatos ka esi jau šo to sarediģējis... Ja reiz iesākta
diskusija, korekti būt atstāt karti mierā kamēr lietas izrunātas.

Viesturs